Welke clip is dit ook alweer ?

Ik zag voor het laatst een clip op tmf en daarin zag je een jonge die gaf een sinaasappel (klein stukje) aan een meisje in een discotheek

daarna begon een heel leven voor hun en deden er alles aan om aan die sinaasappels te komen (ze waren dus verslaafd).

Toen de jonge geen sinaasappels meer kon regelen ging die ene chick vreemd. en aan het einde kwam er zo een andere chick en die gaf hem een banaan.

Het was een dance nummer. Ik heb gezocht op google maar weet niet zo goed wat ik moet intypen.

alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die ken ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja welke is dat ook alweer :O?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha zeggen die ken ik :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer was het op TMF
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet zo lang geleden volgens mij 2 weken geleden dus was best een nieuwe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké

Het beste antwoord

Dat is animale van Don Diablo ft. Dragonette :)

http://www.youtube.com/watch?v=xWXNNttEvdA
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is hem helemaal + En ook het beste antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
juistenem respect !