ik heb vandaag zelf baklava gemaakt maar niemand heeft trek. Weet iemand hoe lang ik dit kan bewaren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
27.7K

Het beste antwoord

De volgende dag en de dagen daarna is baklava eigenlijk nog lekkerder dan als ze net klaar zijn. Gewoon in een plastic trommel met deksel bewaren, dan kun je het in de koeling ongeveer 1 of 2 weken bewaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In de koelkast wel 2 weken denk ik. Ik veronderstel dat de honing de houdbaarheid behoorlijk gunstig beinvloedt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na 2-3 dagen woorden ze minder vers

Toegevoegd na 1 minuut:
in de koelkast een dag of 3, 4 te bewaren.
13 jaar geleden
door de suikers wordt het als het ware geconserveerd, waardoor je het een dag of tien in de koelkast kan bewaren. Of het dan nog lekker is.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een beetje afhankelijk van wat voor ingredienten je hebt gebruikt, maar een week blijft het wel goed, zeker in de koelkast nog wel langer.